Электронныя звароты
Электронны зварот – зварот заяўніка, які паступіў на адрас электроннай пошты арганізацыі або размешчаны на афіцыйным сайце арганізацыі з дапамогай глабальнай камп'ютарнай сеткі Інтэрнэт.
Грамадзяне і юрыдычныя асобы маюць права на зварот у ААТ "Мінскі камбінат хлебапрадуктаў" шляхам падачы электроннага звароту на адрас электроннай пошты або размяшчэння на афіцыйным сайце Таварыства ў раздзеле "Электронныя звароты" праз глабальную камп'ютарную сетку Інтэрнэт.
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за 1 месяц. Тэрмін разгляду электронных зваротаў вылічаецца з дня, наступнага за днём іх рэгістрацыі ў ААТ "Мінскі камбінат хлебапрадуктаў". Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300- З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Звяртаем Вашу ўвагу, што без разгляду па сутнасці застаюцца звароты, якія (па якіх):
- не на беларускай або рускай мове;
- не ўтрымліваюць прозвішчы, уласнага імя і імя па бацьку або ініцыялаў, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца яго працы (вучобы);
- не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
- змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
- змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
- падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з грамадзянскім, грамадзянска-працэсуальным, гаспадарча-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі ДА "Сталічны гандаль і паслугі";
- пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.
Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.